S(love)nsko a cesty do Maďarska

srpna 11, 2018

Drazí  a milí, moc mě těší Váš zájem o blog a také, že už vás je tu tolik. Léto mám letos nabité, což znamená, že se mi daří dost zanedbávat blog. Jsem v jednom kole, buď pracuji nebo se někam balím. V červenci jsem hlavně brigádovala - což bylo hlavně ve znamení dětí z tábora. Též se i přiznám, že jsem dost plastovala, za což jsem se rozhodně chlubit nechtěla.


Na přelomu měsíce jsem byla na Letní filmové škole v Uherském Hradišti, kde mě vyděsily především všudepřítomné koše plné odpadky a plasty. Myslím, že není od věci, aby se organizátoři domluvili s provozovateli občerstvení, aby se zavedli minimálně zálohované kelímky, které by koneckonců posloužily i jako pěkný suvenýr.

Druhá půlka prázdnin je ve znamení Dunaje. Od příštího týdne až do začátku září budu ve Vídni se vyučovat jejímu jazyku a chodit po galeriích, muzeích a užívat si letních akcí... a v neposlední řadě budu zkoušet možnosti bezodpadové Vídně, které jsou samozřejmě větší než u mě v Brně. 

Nyní ale představím svůj první srpnový týden, kdy jsem s rodinou vyjela na jižní Slovensko do Štúrova, ze kterého jsme každý den vyjížděli na výlety do sousedního Maďarska. Vysoké teploty nad 35 stupňů nám ale znemožňovali dlouhé procházky a tak jsem po druhé hodiny vždy už jen prchali na koupaliště.

Byl to moc příjemný týden a tyto lehce art fotografie jsou toho důkazem... a teď hurá do Vídně!

Výletní loď na Dunaji


Léto ve Štúrově

Památník holokaustu v Budapešti

Budapešť je pro mě stále neznámou, suma sumárum jsme tam byli tak 4 hodiny. Příští rok jistě vyrazím do ní znovu, ovšem asi mimo sezónu.


Já a pan Božský 



Dunaje ze Ostřihomské baziliky, na břehu je město Štúrovo 

Bazilika v Ostřihomi 



Ostřihomská radnice

Holičství 

Trhy v Ostřihomi 



Parlamentní budova v Budapešti 

Ulice v Budapešti

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Chybí mi cestování. Myslím, že to bude ještě dražší než dříve. Začal jsem obchodovat a snažil jsem se ušetřit alespoň malé částky peněz. Máte-li zájem, zde je dobrý seznam společností: https://www.ratingfx.com/instaforex

    OdpovědětVymazat

Subscribe