Nový bezobalový obchod v Brně | Nasyp si |

července 15, 2018

Nasyp si je nový brněnský bezobalový obchod, který se nachází na ulici Úvoz. Přišla jsem se podívat na velmi milý opening - ovšem bohužel jsem nestihla Weef, sympatickou propagátorkou Zero Waste. Najdete v něm základní zero waste potraviny, ale třeba i stáčenou drogerii nebo různé druhy čajů, müsli či jiných lahůdek. A jsem si jistá, že sortiment se bude stále rozšiřovat.

Obchod je velmi prostorný a moc se líbí systém - zvaž, naber, zaplať. Rozhodně jsem nezanevřela na první bezobalový obchod v Brně na Lesné, ale jsem moc ráda, že se nám síť bezodpadových prodejen v Brně (a nejen samozřejmě zde) krásně rozrůstá. Jen tak dál! <3














Dále bych chtěla upozornit, že na bočním panelu blogu se také objevila mapa s bezobalovými obchody nebo obchody podporující zero waste, kde nakupuji nebo které jsem navštívila po ČR. Pochopitelně se budu snažit síť, co nejvíce rozšířit a zprostředkovat vám nějaký report.

Mějte se krásně.

                                                                                                 Adéla  

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe