5 faktů o mně

února 15, 2018

Na Instagramu mě kamarádka nominovala na výzvu 5 faktů o mně, neb ale nerada používám Instagram Stories, sesmolím výzvu zde.


1. Zbožňuji filmovou hudbu


Soundtrack nebo score je hlavní složka filmu, která mě vždy zaujme. Pokud film nemá kvalitní hudbu, je pro mě nudný. Hudba dodá filmu jeho specifickou náladu a činí ho jedinečným a odlišného od ostatních. Samozřejmě ctím bohy filmové hudby jako Johna Williamse ( pro barbary dodávám, že složil například hudbu pro Star Wars, Indiana Jonese, E.T, Jurský Park a mnoho dalších, již kultovních melodií) či Hanse Zimmera (Piráti z Karibiku, Gladiátor, Počátek...mám pokračovat?), ale mým nejoblíbenějším skladatelem bude navždy Alexander Desplat, který si mě omotal kolem prstu svou hudbou pro Kód Enigmy, která mě nepřestává fascinovat. To score má pro mě vše a vždy mě dojme. Další úžasné zážitky, který se týkaly filmové hudby, byly koncerty Pražského filmového Orchestru. Naprosto je doporučuji, pan dirigent Koryta je muž na svém místě.

2. Mým vzorem je Václav Havel

Když Václav Havel končil svůj poslední prezidentský mandát, byly mi pouhé necelé tři roky. Od té doby jsme neměli žádného prezidenta, který by se k němu dal přirovnat. Havlovi tleskali v americkém kongrese, Zeman je schovaný v noře Lánech a když náhodou vystrčí čumák, urazí všechny okolo. Ano, spílejte mě, že jsem havloid, sluníčkář, pražská kavárna, já jsem ale na toto označení hrdá. 

3. Dělám mentora pro dobrovolnici Evropské dobrovolné služby

Pravděpodobně se tomuto tématu hodlám v budoucnosti věnovat víc, takže se nebudu rozepisovat. Jediné co, tak že V. je ta nejlepší holka pod sluncem!

4. Chodím (občas) do kina sama

Samozřejmě, začalo to tak, že se mnou neměl, kdo jít. Pamatuji si, že první film, který jsem viděla sama byla Teorie všeho. Nyní to ale dělám celkem pravidelně a ráda. Nemusíte se strachovat, že člověku, se kterým na film jdete, se film líbit nebude, že vás nebude rušit a tak dál. Film můžete inhalovat neomezeně a na cestě zpět domů se ztratit v myšlenkách. Je to moje forma relaxace, vnitřního detoxu.

5. Mám strach z traktorů (a obecně velkých těles na kolech) a telefonování 

Nevím proč, ale k telefonování mám odpor a vždy preferuji zprávy (či emaily) nad telefonním hovorem. K mému překvapení jsem zjistila, že nejsem rozhodně jediná. Zde asi pramení má introverze, se kterou sice úspěšně bojuji, ale neznámá čísla stále pokládám.

Traktory mě děsí. Mám před nimi respekt. Když kolem mě projíždí na polňačce, mám vždy touhu utéct do lesa a schovat se v mechu a kapradí.



You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe