Dva tisíce devatenáct

prosince 27, 2019




A další rok zase utekl jako voda. Přesně před rokem jsem na blog přidala shrnující fotočlánek o roku 2018. Tento blog píšu též pro sebe. Přestože jsem nesmírně ráda, že mě čtete, tyto shrnující články jsou především pro mě. Je nemožné popsat ty pocity, příběhy, které jsou za nimi a je nemožné vybrat všechny fotky, které by se sem hodily (některé nejsou publikovatelné). 

Především ale já vidím, jak se vyvíjím, kam se posunuji. 2019 byl pro mě náročný, ale překážky, které byly na mě nastraženy (maturita, příjmačky, ale i já samotná), jsem úspěšně překonala a do nového roku vstupuji hlavně s pocitem spokojení sama se sebou.

V roce 2019 jsem měla tu možnost potkat a blíže poznat nespočet hodných, milých, přátelských, nápomocných, ale především dobrých lidí. Zároveň jsem si ale začala vážit i věcí a vztahů starších. Právě lidi, co jsou kolem mě, jsou to nejcennější, co mám. Přátelství, pitná voda a sůl jsou nad zlato, to vám povídám. Přátelství je láska. A All you need is love.

Na 2020 se moc těším. První rok, co kompletně strávím na vysoké škole, obklopená lidmi, které mám ráda a věcmi, co dávají smysl. Někdy, ale i když ne, tak to je taky dobře. Protože je to, jaký to je.

Do počátku nového desetiletí, let dvacátých, vám přeji, přátelé, jen to nejlepší. Buďte sami sebou a buďte spokojeni. Milujte lidi kolem sebe, milujte naši planetu a hlavně vám přeji, abyste byli milováni. 

Vaše A. 


Helsinki


Láska vítězí i v Helsinkách



Ústava republiky Užupis, Vilnius

Letná


Vilnius...opravdu. 

Hallstätter See

Republika Užupis, Vilnius

Takovéhle srandy vymýšlím pro děti na táboře..mě to ale bavilo ještě víc


Tibetský den na táboře


Západní Island

Grünberg

Na cestě po Islandu 

Ledovec Mýdarlsjökull, Island
Gullfoss, Island



Varšava

Island
Untersberg

Islandská banda u vodopádů Skógafoss


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Milujem veľa cestovania! Je to môj obľúbený koníček a snažím sa cestovať čo najviac. Toto leto plánujem ísť do Talianska, takže šetrím peniaze tým, že pracujem v spoločnosti instaforex https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders Je to jedna z najlepších spoločností poskytujúcich ťažobné, indexovacie a obchodné služby.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, také se snažím jet tak nějak bez odpadu / zero waste. Hledala jsem i nějaký eshop, který by mi v této ideologii mohl pomoci. No, nakonec jsem narazila na eshop jménem greenmat a narazila tam na velikou spoustu věcí, které jsou v tomto duchu. Hlavně jsem našla obchod, který smýšlá o planetě jako já.

    OdpovědětVymazat

Subscribe